Esrglr benim kızım 3.ayına girecek 3.ayında rota virüsünün ilk dozunu yaptıracaz sağlık ocağında hemşire yapacak bize hastaneye gidin falan demedi sadece aşıyı kendiniz alacaksınız dedi 130 tl gibi bi fiyatı var galiba öyle demişti.5.aydada ikinci dozunu yaparız dedi.4.ayda normal aşısı varmış.