Fatma_0 şimdi anlık çektim. Bu göbek düşmesi nasıl bir şey arkadaşlar göbeğim inmiş mi inmemiş mi ben pek anlamıyorum 😂 40+2 olduk hâlâ gelen yok 🦥
Merveee34 Fatma_0 göğsünün altından doğru 4 parmağın koy sığıyorsa düşmüştür .Ama ben buna inanmıyorum canım benim de karınlarım hep asagıdaydı hapsursam çıkacakmış gibi olurdu 🤣
annebali12 Fatma_0 abooo maşallah iyi beklemiş sabretmiş minik 😊 Bence düşmemiş göbeğin olduğu gibi duruyor 😁 Hayırlısıyla Sağlıkla doğur inşallah 🤲🏻