bilgs15 cansuyldz33 benim nst de sancım çıktı canım ve bildiğin doğum sancısı düzenli aralıklarla geliyor
Mayisbali bilgs15 yaa hayırlı olsun canım bebek nasıl bende 33 haftalığım kasık değilde düzensiz sancı gibi bir şeyler var .