1234 Arkadaslar dünde aynı saatlerde midem agrısı sırtıma vuruyor kötü bir sancı sonra gececek gibi oluyor tekrar sancı agrı giriyor ne içsem gecer aksam uyuyunca gecmişti ama bir saat cektim çok kötü
Fishygum Bana da 3 kere oldu.Hatta su an da..bir keresinde 4 saat surdu.Acile gittik.Bebegin konumundan reflu vs dedi dr.Gaviscon ic dedi..nefes bile alamiyorum.Arada olur dedi.Karnimi ve kalbimi dinledi..Yurumek,ve sirt masaji iyi geliyor az da olsa
Elfnz3 Reflü ağrısıdır o ben yıllardır çekiyorum sırtıma ve göğsüme vuruyor ağrısı çok şiddetli oluyor ağrısı
Ilahe Selam Mideye iyi gelen Cekirdek sut . Kazli İceceklerden Ekwi weylerden kacin 😊ılık su ic souk yok