mrs_elisah büyük geçmiş olsun,benim de en korktuğum şey paniğim zaten 😟heimlich manevrasini bilmek gerekiyor inşallah bir daha yaşamayın ama doktorunuza yine danışın ben oldum olası durduk yere kendi tukurugumden boğulan ,gece öksürüğe kalkan nefessiz kalan biriyim yapısal mi artık bilemedim , yemek borusuyla mi ilgili acaba çocuk doktorunuza danismakta fayda var ,gelmiş geçmiş olsun tekrardan 🍀🙏