Merhaba 25 haftalik hamileyim. En basindan beri donem donem kanamam oldu hatta kanama alanim da oldu plasenta asagida oldu hepsini gecirdik. Iki hafta once doktor tuvalet disinda kalkma dedi kalkmadim. En son kontrolde iliski artik serbest dedi. Simdi iliskiden sonra bikac damla kirmizi ve pembe kan geldi bisey olur mu? Nolur yardim cevap verin. Doktoruma yazmam lazim biliyorum
ama surekli sorunlarla yazdigim icin hatta iki gun once daha yazdigim icin baska konudan cekiniyorum. Kontrolumede var. hala progestanda kullaniyorum