BeyazHanim brn sabah 9 10 gibi kahvaltı yaptım Bi güzel doğuma gittiğimi bilmiyorum çünkü 😅 kontrol e diye gittim saat 13.30 yatış yapıldı ne zaman kahvaltı yaptığımı sordu ve lavmam yapmadı şükür korktuğum şey de başıma gelmedi kontrol e diye gittim 17. 25 de kızım kollarımdaydı