Tugceyunus Ogretmenanne canım bende 36 haftalığım doktorum şimdilik normal doğum görünüyor demişti daha benimkide tam belli değil yani o kasılmalar bendede oluyor sağ tarafıma geçip iyice toplanıyor neden olduğunu da bilmiyorum internetten araştırdığım kadarıylada yalancı sancı olarak geçiyo😊😊
Ogretmenanne Tugceyunus normal bir durum olsunda ağrıya dayanacaz canım rabbim sağlıkla kucagimiza almayi nasip etsin
Tugceyunus Ogretmenanne aynenn mecbur bunlar güzel hisler duygular acılar kucağımıza aldığımız zaman unuturuz bu ağrıların sızıların hepsini😊😊
Minamom Kizlar mide problemi yasayan var mi ne yapiyorsunuz oneriniz var mi gece kusacak gibi oluyorum midem agzimda hep
YakupBraKl Tugceyunus gittim canım Yen'i geldim daha benim benim biraz iri o yüzden baskı yapıyormuş daha Doğum kanalına bile girmemiş bide kilolu olduğu için 38. Haftada alalım diyo çok moralim bozuldu 40 beklersek normal Doğum olma ihtimali düşük dedi
Tugceyunus YakupBraKl ameliyatlamı alıcakmış yani canım peki sancınla ilgili ne dedi canım sende adet sancısı gibi sancılarım oluyor demiştin ya
IremFidan YakupBraKl canım maşallah herşeyden önce bebeğine. . Kaç haftalik sin bide kilosu kaç? Benimde bi ara öyleydi sonra normal göründü benimde kafam allak bullak oldu
YakupBraKl Evet söyledim normal dedi birazda şaşırdı sonrada ebenin kilosuylada alakalı olduğunu söyledi moralim çok bozuldu normal doğum yaptırmaya çalışılan dedi
YakupBraKl IremFidan yarın 37 haftalık olucam doktor ilk ölçtü 3235 dedi sonra dedi ki karnın büyük daha fazladır dedi tekrar ölçtü 3500 dedi kilosu çok fazla dedi 😔😔 benimde kafam Allah bullak haftaya normal yolla Doğum yaptıralım dedi
IremFidan YakupBraKl üzülme ne güzel beslemissin bebeğini 😊 kucağına almana da azıcık kalmış hayirlisiyla
YakupBraKl IremFidan öyle çok şükür bi rahatsızlığı Yok benimde öyle normal olsun istiyorum Allah'ın izniyle ama doktor birden alalım falan diyince moralim bozuldu ister istemez başka doktora görünücem bakalım o ne dicek