ftmmazehra canım aynısını bende yaşıyorum, gün içinde birkaç kez oluyor 105i görüyorum yani kalp atışında, tansiyon normal çıkıyor, doktora sormuştum normal bebek büyüdüğü rahim büyüdüğü için kan basıncından dolayı demişti, çok şikayetin olursa kalp doktoruna yönlendiricem demişti, bakıcam olmadı gidicem ama her gün olmuyor artık bizde 26+2 haftalığız.