BRUTAL-BETTY [silindi] 2.kez oğlum olacağını öğrendim ilk oğlumun adı Emirhan şimdi de Aras düşünüyorum 🙈
Syma-ma [silindi] biz eşimle Betül dedik kimse beğenmedi etkilendik haliyle bilmiyoruz henüz ne olacak hanfendinin ismi 🤣
[silindi] Syma-ma o beğenmeyenlerin isimlerini çok merak ettim kalbinin sesini dinle sen güzel anne insanları memnun etmek zor 😀
birtriptanesi Syma-ma ay benim adım Betül :) ismimi çok seviyorum bence güzel ve anlamı da çok güzel. İffetli kadın demek. Peygamber Efendimizin (s.a.v.) kızı Fatma nın lakabıymış.
birtriptanesi Benim oğlum olacak inşallah. Kayınbabamın adını ve kendi seçtiğim ismi koyacağım. Kararsızım. Ekin Behçet , Yekta Behçet , Duha Behçet bunlar düşündüklerim
Ayse2011 [silindi] oğlum olucak benimde ilk günden beri hissettigim için hep '' aslan " dedim ismine. Ama aklımın diger köşesinde demir,kuzey,ateş isimleride dolanıyor. 😁
aannepandaa asslihan benim asyam da bu gece geliyor sannırım. Şuan sancılarımızı takip ediyoruz evde..