Mavilotta 1,5 yıldır kullanıyorum. Tabi devamlı degil. 2 dogumumda ilk 2 ay kadar hergün 1 kere sagdım. Sonra haftada 1.2 kez süt lazım oldugunda sagdım. Çekişinde hiç azalma olmadı. Hatta ben prize takıp sagmıyorum. Koltuga priz uzak kalıyor çünkü. Powerbank e takıp sagıyorum. Onun şarjı az olsa bile çekişini azaltmıyor.