Busra030409 Merhaba hanımlar 🌸 34 haftalık hamileyim. Birkaç gündür bebeğim sağ kasıma doğru vuruyor baya aşağıda hissediyorum. Daha önceden tekmeleri karnımda hissederdim şimdi kasığımda. Normal mi bu haftalarda bilgisi olan tecrübeli anneler 🤷♀️
16Hatice Busra030409 ben de 36haftafayım çok normal. Artık iyice yerleşiyor alt kısma. Doğum pozisyonundaysa zaten artık hareketleri kasıklarda hissedeceğiz. Benimki de bazen kafa atıyo sanki rahmime. İnceltiyormuş gibi 😅🙄
Busra030409 16Hatice iki hafta önce gittiğimde doktor doğum pozizsyonunu almış demişti erken mi gelcek npcak anlamadım valla 🤷♀️
Es_eskaya51 Busra030409 evet kanala girdigi zaman baya agri oluyor ama benim ogpan tam zamaninda gelmisti sizinde oyle olsun insallah saglikla gelsin