M-Esraa Hamilelikte dondurma yemek sakkncalı mı? Netten baktım yararlı yazıyrdu ama daha yaz gelmeden ben başladım. Soguk seyleri çok severim . Hergün bir tane yerim ama buzlu olandan olucak🤦♀️🤦♀️
Dilekcnkn M-Esraa ben 12 haftalığım valla canım çekiyor yiyorum yani napım hele yaz gelsin bakalım ne kadar yerim 😂
M-Esraa tcasl buzlu olanlardan yiyorum da ondan sordum canım🥰🥰 normalde magnum va yiyordum bu ara buzlulara sardım çünkü normaldede buz yiyen biriydim🤦♀️🤦♀️
[silindi] M-Esraa Buzlu olanı pek bilemedim yani normalde de yenilmesi önerilmiyor. Yoksa dondurma yiyebilirsiniz tabiki bende tüketmeye başladım bir Maraşlı gelini olarak o konuda şanslıyım hakikisini yiyebiliyorum ☺️☺️
M-Esraa Valla ben hergün yiyorum buzlu olanlardan normaldede katır kutur buz yiyen biriydim🤣🤣 şimdide istyr canım yiyorum da ne bilim sorum dedim 🤣🤣
Aylinak1n M-Esraa valla her gün bitane severek yiyorum dondurmanın yazı kışı olmaz ye gitsin bi zararı da yok 😁 millet direk buz yiyor katır kutur da bişey olmuyor 🤣
Lulemom Zararlı denmesinin 2 sebebi var. 1. Si masum görünüyo diye abartıp yiyenler. Sonuçta şeker içeriyor. Abartmamak gerek 2. Si de boğaz şişer hasta olunur diye. Başka bi sebebi yok