Merhaba geçmiş olsun 33+5 haftalığım bende bugün pozitif olduğumu öğrendim önceki gün aşırı bacak ağrım vardı o gün kendimi biraz fazla yormuştum ondan diye düşündüm, dün geçmedi ve boğazımda gıcıklanma olmaya başladı akşam bacak ağrısına da dayanamayınca acile gittim ve kan tahlilimde enfeksiyon yüksek çıkınca test yaptırmamı istediler ve bugün sonuç maalesef pozitif geldi. Doktorum C vitamini ve minoset veya parol kullanmamı önerdi,onların dışında D vitamini kullanıyordum zaten ona da devam etmemi istedi. İnşallah hepimiz kolay atlatırız ve bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🏻