6 gün adet gecikmesi yaşadım eczaneden aldığım test ile yaptığımda direk kırmızı iki çizgi belirdi sağlık ocağına gidip kan verdim ama ondada testte hata çıkmış tekrar bakicaz yarın gel dedi negatif cikicak diye korkuyorum hiç böyle birşey başına gelen oldu mu evde yaptığı test pozitif kanda negatif çıkan 3 gündür çünkü iyice kaptırdım kendimi 😣😔😔