Sancar Hamileyim-mutluyum memnun kalmadım. 1 yasından sonra oturur pozısyonu cok kullanıssız. Ayaklar salık kalıo. Olmuo ole. 1 yasa kadar bı araba -
Hamileyim-mutluyum Sancar Yaa hangi marka kullanışlı olur bilemedim valla çocuk doğacak araba alamadık😂
Sancar Hamileyim-mutluyum yanı 1 yas sonrasıda rahat kullanabılecegın ozellıklı bı araba bak derım. Oncesı hepsı aynı zaten.toto kısmı genıs olsun. Ayakları mı koyabılcegı destek yerı olsunn. Bu arabanın toto sunu koydugu yer cok dar oluo