MKrasnic Merhaba gebelik şekeri olan anneler. İnşallah bu süreç sağlıkla ve sıkıntısız atlatılır. Benim size sormak istediğim bir şey var. Açlık ve tokluk şekerleriniz kaç çıkıyordu ? İnsüline hangi değerler ile başladınız ?
Heyecanlianneee MKrasnic aslında açlık tokluk şekerini çok dikkate almıyolar gibi sadece vücudunuzda ki 3 aylık şekere göre insüline başlatılıyorsunuz diye biliyorıö kullanıyorum. Tatlı hamur işinden uzak duruyorum birde bol bol yürüyorum hiç sıkılmadan o şekilde zaten değerlerim normale geliyo
Esosun MKrasnic normal insanlarda hba1c değerine göre bakıp insüline başlatırlar ama ben mesela yürüyüş vs yapamıyorum yatıyorum sürekli şeker de 200 falan çıkmıştı direk insüline başladık o yüzden 28. Haftada
Mavi34 MKrasnic ben gebelik öncesi de diyabet hastasıydım zaten insulin kullanıyordum gebelikte de devam doktorum.insallah sorunsuz sağlıkla kucağınıza aliriz yavrularimizi