Momandbabyy Merhaba kızlar pazartesi detaylı ultrason ve şeker yüklemesi için randevu aldı doktorum. Benim gibi aynı gün yaptıran ya da yaptıracak olan var mı acaba? Neye dikkat etmeliyim sizce?
milena11 Momandbabyy ben öyle yaptım sonradan şeker yüklemesini iptal ettik bidahaki kontrolde yaptıracağım. Erkenden aç gitmen gerek şeker yüklemesi için kan aldır şekerlisuyu iç bidaha aldır bekle o arada usg işini hallet falan baktım olmicak usgyi çektirdim sadece
Muratnannesi Momandbabyy detaylı için bekliyorum bende 22 haftanın ortasında gidicem şeker yüklenesinide yaptırmıcam 21 haftayım 45 kg yum. Hemşireliğin verdiği bilgi ile bu kiloda şeker olcağını düşünmüyorum ☺️ siz kaç haftalıksınız
Momandbabyy milena11 Ben de o konuda tedirginim biraz hâlâ ne yapacağımı düşünüyorum. Hastanem biraz uzak diye ikisini aradan çıkartmak istiyorum bi yandan🤦🏻♀️
Momandbabyy plakayerli Doktorum aldı randevuyu ilk gebeliğim olduğu için tecrübesizim bu konuda biraz🤦🏻♀️
Taze_gebe Muratnannesi canım kilo ile hiç ilgisi yok ama hemşire öyle dediyse o daha iyi bilir tabi ama sen gerçekten azmış kilon 🤗