1987gokce Uzayyy kimyasal olduğu için tavsiye edilmiyor gebelere. Traş bıçağı ya da ağda kullanmak lazım.
Busecetin Geçen hafta artık ağda yapamadığım için ve jilet kaşındırdığı için doktoruma kullanıp kullanamayacağımı sordum ve tabiki kullanabilirsin dedi 32 haftalığım bende ve kullandım rahat ettim gerçekten