Daha çok yeniyiz 3 4 haftalık demişti doktor kesenin etrafında bi kanama alanı var progestan verdi 2 hafta sonra geldi dedi 1 hafta sonra gideceğim, doktor biraz korkuttu pek olumlu birseyler demedi hiç birsey demedi doğrusu, kanama olursa hemen ara dedi gebeliğin başından beri hiç kanamam olmadı deneyimli anneler içimi rahatlar mısınız başına gelen oldu mu ?