Merve2697 Sevgili anneler 3 sene önce apandist ameliyatı oldum. Şuan 8 haftalık gebeyim. Doğum şeklini düşünmek için çok erken. Ama apandist amelytı olmuş olmak normal doğuma engelmi? Sağ kasığımda 7-8 dikiş izi var bariz belli devlette olmuştum
Merveee34 Merve2697 canım normal doğuma engel bir durum değil sonuçta sezeryan sonrası normal doğum yapan bile var . Ama doktorunu çok iyi seçmen gerekir .her doktor bu riski göze almayabilir
Hey123 Merve2697 bir tanıdıgım apandisit ameliyatı olduktan sonra 2 kere normal doğum yaptı engel olacağını sanmam