BirhayalBirhayat merhaba kaybınız için çok üzüldüm🥺.insalllah kısa zamanda tekrar hamile kalırsınız. Konu ile ilgili fikrimi paylaşmak istiyorum yeni hamile biri olarak,….Doğal yollarla hamile kalabiliyorsunuz anladığım kadarı ile ve şuan daaha birkere denemissiniz bence en az altı ay denemelisiniz doktorlar da böyle öneriyorlar. Ben şuan hamileyim ve innanin 8 ay boyunca duzenli ovulasyon takibi ile ilişkilerini yaşamama rağmen çocuk olmadı her ay hüsran yaşadım . Ovulasyon testi beni daha da strese soktu. Sonra dedim ki olaacagi varsa amann olur dedim o ay hamile kaldım. Ama ilişkilerimin 8 ayın 6 ayıni ovulasyon takibi ile denememe rağmen tutmadi. Ve ovulasyon testinde net bir şekilde yumurtlamayı çatlaması herseyi gorduugum halde aylarca hamile kalamadım denk gelmeyebiliyor. İki taraf saglikliyken bile hamile kalma olasılığınız aslında çok düşülmüş kolay değilmiş. Stres yapmadan birkaç ay daha deneyin birde ilişki sonrası biraz uzanın hemen kalkmayin…doktra rutin kontrole gidin tabi . Ama stres çok etkiliyor. İnsalllah kısa surede yeniden hamile kalirsiniz🙏🏻