Eşekten düşeni eşekten düşen anlar🥲Bir hafta o agrıyı cektim.üç ay bitmediği için işlem yaptırmak istemiyordum.Sürekli agrı kesici serum gargara kullanıp sancı çekmekten mahvoldum.O agrı da bebeğe zararlı.Diş hekimine gittim iki saatte kendime geldim.Kullandığımız ağrı kesiciler bile bebeğe zararlı.lütfen o ağrıya katlanmayın diş hekimine görünün.