37+6 yım şiddetli karın ağrısı ile gittim doktora açılmam yoktu ama doktor istersen doğumu erkene çekebiliriz dedi. Eşim görevde annem yoğun bakımda istemiyorum bekliycem dedim. Alttan muayenede kendimi sıktığım için öyle canım yandı ki o an çığlığımla Allahım anneme şifa ver diye feryat ettim. O kadar üzgünüm ki kızlar dua edin haftaya çarşambaya kadar bebeğim dayansın ve annemden de güzel haberler alayım :(