Evetttt hep okurdum şimdide yazmaya geldim:) 39+1de doktor muayenemiz vardı sabah muayeneye gittiğimizde doktor bebeğimizin 3800 ü geçtiğini ve kafasının biraz büyük olduğunu söyledi. Kafası biraz büyük olduğu için doğum kanalına sokamıyormuş üstelik hiç sancım olmadığı içinde 2cmlik açılmam ilerlemiyormuş. Doktorumuzda suni sancı verelim açılman artarsa bugün normal doğum olur ama daha beklersek normal doğuramazsın çünkü hızla kg alıyor dedi. Neyse suni sancıya başladılar ama bnde asla ağrı yok 4cmden fazla açılmam ilerlemeyince mecburen sezeryana alındım. 5dk içinde tosbikim kucaktaydı:) ayaklarını mürekkebe basarken durmamış her tarafı mürekkep😀öyle işte baktıkça bakıyorum o kadar güzelki sanki benim çocuğum değilmiş gibi inanamıyorum😊