CigdemSenol şimdi ilk bana kendi kadın doğum doktorum şeker yüklemesi yaptı açlık 80 tokluk 1. Saat 186 2. Saat 177 çıktı. sonra beni diyetisyene yönlendirdi gittim bi program hazırladı onu uyguladım 1 hafta. Tekrar gittim kadın doğuma bana açlık ve tokluk kan verdim baktı şekere tekrar. Açlık 82 toklukta 136 çıktı. Dedi ki seni dahiliye görsün gittim oraya da baktı değerlere dedi ki şeker cihazı yazıyorum ölçmek için. 5 gün sabah öğle akşam tokluk ölçüp gelin yazdım gittim arada 2 3 tane 145 141 civarı vardı ölçümlerim de dedi ki başlamak zorundaym insülin yazdı dedi 2 doz sabah 2 doz akşam yapın ama 3 kez yine tokluk ölçüp yazın 5 gün sonra tekrar gelin 🤦♀️ 27+3 haftalık hamileyim zorlardım diyetle biraz dedi ama 3 ayın var o yüzden riske atamam dedi