-Ozge- https://resimyukle.io/r/3Tw1mwjftu Doktorum bu tahlilleri istedi 450tl tutuyor gittiğim hastanede siz nerede yaptırdınız tahlillerinizi? Aile hekimliğinde yapılması mümkünmü?
Baharisilak19 -Ozge- Aynı tahlilleri benim doktorumda istedi hatta özel de ücret fazla tutar diye beni sağlık ocağına yönlendirdi orda yaptırdim bende daha sonra sonuçları doktoruma götürdüm o şekilde oldu.Sizde sağlık ocağında yaptırabilirsiniz.
Mlk8 -Ozge- ben bu tahlilleri hepsini aile hekimine yaptırdım bos yere pra vermeyin bence.en azından eksik kalan olursa kalani hastanede tamamlarsiniz.bana doktorum burda boş yere para verme aile hekiminin yaptır dedi sagolsun.
Lulemom Sağlık ocağında yaptırdım ben bunları 😄 direk sağlık ocağına git sabah aç karnına. Öğlene sonuçlar çıkıyo zaten
aysun86_ -Ozge- benim doktorum da allah razı olsun aile hekimime yaptırdı sonuçları yorumlayacak çok tutar diye muhtemelen hastanede yaptırmadı sağolsun
Aysen9595 -Ozge- sağlık ocağı yapıyor cnm ben hepsini ordan yaptırdım doktorum çok iyi biri direk sağlık ocağında yaptır boşuna fazla para ödeme dedi