DuruSU_68 41 gün önce 9 haftalık gebeliğim kalp atışı olmadığı için sonlandı kürtaj oldum. Henüz adet olamadım bilgisi olan var mı
Mumy01 DuruSU_68 canım bende yeni evliyim 1 senelik agustos ayında 3 aylık bebegim düşük yaptım vakumlu kürtajla aldılar kalbi atmıyordu ilk basta hafif kanamam oldu doktor 40 gün sonra adet gibi kanama görüceksin sonrada 30 gün sonra normal adet dedi fakat ben 40 gün sonra bile adet görmedim hamilelikte degişen hormon ve vücudun düşük sürecinden ötürü polikistik over olustu iki yumurtalıgımdada 29 kasım 2020 ye kadar her ay ilaçla hasta oldum tedavi gördüm o sırada zaten hamile kaldım yani doktorum bana düşük yada kürtaj yasayan kişilerde bunlar olabiliyor dedi sen bence bir kadın dogumcuna komtrole git gerekirse ilaçla hasta ol
Csm DuruSU_68 benim de ilk adetini olmam 40 günü rahat bulmuştu, sonra 38 sonra 36, 32 vs derken 27 28 gün normal düzenime döndüm ama 5 ayı buldu tabii. Bence bir 1 hafta daha bekleyin, olmazsanız gidin dr a. Böyle düzensizlikler cok normal.
Selmaavci DuruSU_68 Ben de kürtaj oldum Ocak ayında 38 gün sonra ilk adetimi gördüm 15 gün sürdü 😂 bence siz bir kaç gün bekleyin olmasanız kadın doğuma gidin🤗
Ervan DuruSU_68 ilk gebeligimde 2 aylıkken kalp atışı yoktu. Kürtaj oldum 13 gun kanamam oldu. Sonra 39 uncu gün adet başladı ve 17 gün sürdü 10 gün fazla sürdü ve 55 gün sonra ikinci reglim oldu. 6 gün sürdü bu sefer. Ve 3cu regliyi beklerken gebe kalmışım 🤰 şükür. Yine 2 aylığım şuan ve kalp atışı duydum bu sefer inslh sağlıklı olur doğar ❤️ Allah herkese nasip etsin. Herşey imtihan ve kurtajda çok canım yandı altdan uyuşturdular ama herşeyi hissettim bağırdım. Kuzenimde kürtaj oldu hiç hissetmedim dedi. Ben şok oldum.ben çok kötüydüm. Sebebini anlmadim.😢
Mumy01 DuruSU_68 içini rahat tut inan kistim oldu düşükten sonra ama yine hamile kaldım şükür doktora git ve kafanı boşalt
DuruSU_68 Ervan hayırlı olsun canım bende bugün kanda baktırdım değerim 13 çıktı kürtajdan dolayı mı yeni bi gebelik mi merak ediyorum
Ervan DuruSU_68 kürtaj üstünden nekadar gecdi ona bağlı? Yeni kürtaj olduysan gebelik var gibi çıkar. Zaten cnm