Şimdiye kadar devlete gittim,38+5 deyim ve Bursa Anadolu hastanesi doktor Murat Kadıoğlu’na yazdım az once,hıc kontrole gelmeden sezeryan yapıyor musunuz diye..ı da yapıyorum dedi,ssklı degılım analık hakkından faydalanıcam,o hastaneye yada doktora giden dogum ucretını bilen var mı,bıde ssklı olmadan ucret ne oluyor bilen var mı arkadaşlar?