2prensesmom_ Kızlar 17 haftalık hamileyim ayaklarım ve ayak bileklerimde çok şişlik var bastırınca çukur oluyor pek tuzlu da yemiyorum sizce neden olabilir?
Btnc1903 2prensesmom_ canım tuz ve şekeri minimum seviyesine indir ve günlük mutlaka 30 dakika tempolu yürüyüş yap. Doktorum bana böyle önerdi 21+1 olduk her gün 1 saat yürümeye çalışıyorum bende de ödem var suyu çok içmeye çalış
Btnc1903 2prensesmom_ masabaşı çalışıyorsan ayaklarının altına mini bir tabure koy sürekli sallandırıyorsan ondan da şişiyor olabilir ama etken başlamışsın şişmeye ben gibi 🙄🙄