Aynı haftada benim de nstde 100lere varan sancılarım çıktı ve ben bu sancıları hiç hissetmiyordum. Benim artı olarak 1 cmde açılmam olmuş ve bebekte aşağı inmişti. Hastanede 2 gün yattım, nidicard ve serum tedavisi uyguladılar. Bebeğin ciğerleri gelişsin diye de 2 doz ciğer geliştirici vuruldum. Hastaneden çıkınca da Progestan kullanmaya başladım ve bol bol dinlendim. Şu an 35+2 olduk ve dünkü doktor kontrolümde nstde hiç sancım çıkmadı çok şükür. Korkmayın, gerekli önlemler alındığında inşallah bebişiniz normal zamanda doğar 🤲🤗