ManolyaGulatan Slm kızlar 30+2hamileyim idrarımda şeker çıktı açıkçası doktor da şaşırdı çünkü benim açlık kan şekerim hep düşük çıkıyor du şeker yüklemesi yapıldı şekerim çıkmadı hiç bugun idrar tahlilinde idrarımda şeker çıktı moralim sıfır doktor tahlilleri tekrarlamak için tekrar çağırdı yarın başına gelen varsa aydınlatsın beni biraz moralim sıfır
Kucuk_melegim ManolyaGulatan canim tekrar test yapıldı mi bendede idrarda şeker çıkıyor ama şeker yüklemesinde birşey cikmadi
BraTurgut Benimde idrarda şeker çıkmıştı ama 1 hafta sonra tekrar gittiğimde negatifti bol bol su iç tatlıdan uzak dur canım