Selam anneler🤗
3 nisan doğum günümdü. Keşke o gün doğursam deyip dururdum eşime şakadan bir pasta ile kurtulursun ne güzel derdim 😅
2 Nisan Cuma günü eşimle yürüyüş yapmak istedim 3 gün öncesinde doktor kontrolüm vardı çatı muayenesinde yumuşama olduğunu birkaç güne geleceğini söylenmişti. Ara sıra kasılmalarım ağrılarım oluyordu. Cuma günü gezdik hafif kasılmalarım olmaya başladı dakikalara baktığımda 3-4 dakika da bir kasılma olmaya başlamıştı. Birden karnım çok kasıldı aman allahım geçmiyor doğuracak gibi oldum eşime dedim eve giderken hastane evimize yakın bi hastaneye gidip nst baktıralım. Gittik çektiler mesai saati bitmişti doktoruma fotoğraf attılar ve doktorum nöbetçi doktorun alttan muayene etmesini istedi kontrol edildi 5 cm açıklık var dendi ve bugün doğuracağım söylendi. Korkudan ağrılarım kesilmiş gibiydi şoktaydım😅 odaya aldılar lavman yapıldı hemen 10 dk sonra tuvalete gittim doktorum geldi alttan tekrar baktı evet bugün doğum yapılacak biraz destekle dedi Bende 00:00 dan sonra doğum günüm keşke o zaman doğursam dedim doktor saate baktı yetişmeyebilir dedi güldü :) biraz yürü dedi bende aslında yürüyüp hareket falan yapmak istedim ama suni sancı verdiler nst bakıldı sonra 1 saat içerisinde ağrıları hissetmeye başladım duş al dediler aldım sonra tekrar açılmama bakıldı 5 dakikaya iniyoruz doğumhaneye dediler zaman su gibi akıyordu saat 22:00 olmuştu doğumhaneye girdim sancı geldikçe tüm kuvvetinle nefes almadan ıkın dediler birkaç denedim kendimden geçene kadar ıkınıyordum ağrılarım geçmek bilmiyordu saat 22:17 olmuştu Doktorum 00:00 dan sonrada doğum günüymüş bakalım ne zaman gelecek 1-2 saat burada duranlar var dedi ve ben o an bittim😅 şöyle bittim ağrılarım o kadar çok şiddetliydiki hayır o kadar duramam dedim ve var gücümle ıkındııım ıkındııım en son bir bağırmışım dışarıda eşim ve ailem tamam doğdu demişler :) 22:20 de doğurdum. Ağlama sesi yoktu doktorum kordonu kesip hemen yan tarafa çocuk doktoru gelmişti ona götürdü hemşirelerle uğraşıyordu ben ne olduğunu anlamaya çalışıyordum ağlamıyor dedim doktor doğunca ses çıkardı o merak etme dedi ama sesini duymamıştım 4-5 dakika sonra ağlama sesi geldi çok rahatladım ve sesi çok güzel dediğimi hatırlıyorum🥰 doktorum kendiliğinden yırtılmaya başladığı İçin kesik atmıştı kaç dikişim var bilmiyorum. Odaya çıkarttılar bir süre sonra emzirmem için bebeğimi getirdiler ama emmedi sütümde vardı😕 anne karnında meydana gelen emme refleksinin olmadığı söylendi götürdüler miğdesi yıkandı hava verildi ilaçlar verildi getirdiler tekrar denedim emmedi götürdüler getirdiler sabaha kadar hemşiremiz uğraştı olmasaydı yoğun bakıma almak durumunda kalacaklarını söylediler ve sabaha karşı emmeye başladı çok şükür. Şuan 5 günlüğüz🥰 Hamileliğimde 47 kilo ile hamile kalmıştım 12 kilo almıştım. Doğumdan sonra eve geldiğimde 53tüm 6 kilom gitmişti. Allah sağlıcakla bebişlerinize kavuşmayı nasip etsin çok güzel çoook 😍💙