Beyzali Merhaba arkadaşlar daha önce de cok post actim kanamam vardi tup bebek benimkisi bugun komtrolum vardi sukur kanama gecmis ama igne ve ilaclara devam.size sormak istediğim bir şey var ben normal de 14+5haftaligim ama bebegim 14haftalikla uyumlu yani bes gun geriden geliyormus onu normal gelisimini saglayabilmek icin neler yapmaliym bi bilgnz var mi ve benim gibi olan var mi
kubr_pak Beyzali Bu haftalarda ileri veya geri olması normal, canını sıkma bunun için stres bebeğe daha çok zarar verir. Günlük ceviz, muz, kaşar peynir, süt, yoğurt felan ye kilosu yerine gelir inşallah 🙏🏻
ikincimucizemmmm Beyzali çok normal canım ilk başta yedi gündü sonra 5 e düştü daha sonra 3 e şimdide günü gününe uyumlu olduk kafana takma çok normal iki haftaya kadar
Mom726272 Beyzali ya zaten son adetin ilk günü de gebeliğe dahil edildiği için 2 haftaya kadar Bi fark olması çok normal canım
2prensesmom_ Bu haftalarda gayet normal badem ceviz fındık yoğurt süt tarzı şeyler yemeni oneririm canım benimkide ilk 2 gün öne geçmiş
serenty_123 Daha büyük haftalarda oturur cnm benimde 22+4 Ama karin çevresi 23+1 anca düzene girer diye düşünüyorum
gunsa1 Beyzali benim de ilk kontrolde 3 4 gün geriydi şimdi 3 4 gün ileri gözüküyor. Zamanla değişiyor 2 hafta açık olmadıkça sorun yok diye biliyorum. İçin rahat olsun🙏