İlaç icmeme rağmen 14/9 larda hep bu sıra birde benim tansiyonum çok oynnak bbir bakıyorum 14/9 yarım saat önce 12/8 falan bu nasıl oluyor birden çıkıp iniyor 2. Gebeliğim kızımda da çıkmıştı bundada başladı 😑 kızımda 6 alfamete çıkmıştık şuan ikiyle başladık buda çıkar 6 ya falan alfamet mi ise yaramiyor anlamıyorum ilaca rağmen nasıl yükseliyor. Ki 🙁