ratatosk canım bizde de genetik ailem annem babam tansiyon hastası ablam var o doğum yaptı onda çıkmadı tansiyon bende yükseldi hamileylikte mesela bende günde 2 defa kullanıyorum hatta doktor yükselirse gel dozunu artıralım dedi sakın içme falan demiş korkutuyorlar birsürü kişi onun yorumunu okuyup korkacak içmiyecekk doktor yazdığı halde sonra başa çıkamıuacak Bi hastanede Bi kızla tanıştım ben bilmedim içmedim farketmedim sen nolur sun iç deyip beni bol bol tembihledi ve benim 2 sefer çıktığı halde holter takmadığı halde yazdı tehlikeye niye gireceksin ki çok iyi önlemini erkenden aldın diyip gönderdi sevinçle doktor her gittiğimde de dptuyorum farklı doktorlara hiç de gelişim geriliği yapmaz bu hap diyor