ikincimucizemmmm Hsynftm bio-oil kullanabilirsin ilk hamileliğimde kullandım sıfır çatlak şimdi 16 haftalık hamileyim 12. Haftamda tekrar başladım tavsiye ederim hergün sürüp ihmal etmezsen çok etkili
Birrannee- Hsynftm 30+3 deyim bio-oil çatlak yağı kullanıyorum en başından beri ve şuan hiç çatlağım yok çokta memnunum öneririm canım