umyahsen Leylaufyk bennnnn 🙋♀️ panik atak geçiriyo gibi oluyorum. Daha öncede oluyordu ama sanki bu aralar daha fazla oluyor 31 olduk bizde bugün. Yarın doktor kontrolum var sorucam bakalım. Sizin nasıl oluyor ne zamandır
Leylaufyk umyahsen bu haftaya girdiğimden beri var rahat nefes alamıyorum bide sigara da kullanıyorum acaba diyorum ondan mı diye ben dün gittim ama sormayı unuttum
umyahsen Leylaufyk ben sigara kullanmıyorum hamilelik öncesi kullanıyordum ama bıraktım çok şükür. Bebeğin baskı yapmasından dolayı olduğunu düşünüyorum ama sanki fazlalaştı gibi