Yalnız olmadığıma sevindim 😄 20. Haftadayım bende bişiler oluyo ama bebek mi anlamıyorum. Ama ara ara sürekli oluyo aynı şekilde. gaz değil ona eminim. O yüzden bebek hareketi sanırım diyorum. Böyle bi dalgalanma gibi mi desem tık tık vuruyor gibi mi desem değişik bişi