Kızlar 14. Haftama girmek üzereyim. Midemde ve karın içimde acayip bir gerginlik ve baskı hissediyorum sizce bu normal mi kalbim gırtlağıma çıkmış gibi, midemde bişeyler oynuyor gibi hissediyorum bunu yaşayan var mı? Tuhaf bi his çözemiyorum ve beni sıkıştırıyor 😔