Merhaba Arkadaşlar;
Klomen+Ovitrelle Tedavi sonrası ve özelliklede Tüp Bebek tedavi sonrası Kilo durumunuzda bir değişiklik yaşadınız mı ?
Ben iki ay Klomen tedavisi gördüm. Bir ay Sonra ise tüp bebeğe başladım , Klomen bittiğinde 3 Kg almıştım. Tüp bebek tedavi sonrasında ise bir 3 Kg ve toplamda 5-6 Kg kadar bir artış oldu.Tüp mide ameliyatlı olduğum içinde yeme miktarımda hiçbir farklılık yoktu..
Ödemdir geçer denildi fakat bir ay oldu hala aynı.
Benzer durumu yaşayan oldu mu , sonuç nasıl gelişti ?