Merhabalar bende 26+3 haftalık hamileyim 3 haftadır bende de bu durum vardı hatta oturup bacağımı kapatamıyordum dün doktora gittim rahim de açılma yada kısalma kanama yok ama bebek kafası doğum kanalına girmiş doktorum evde yatış istirahat ve progestron verdi haftaya geçmezse ilaç tedavisine başlayacaklar çok erken hafta olarak dedi Takibe aldılar bence sizde ihmal etmeyin gidin önemsiz de olabilir ama önemli bir durumda olabilir