ilyesta Sa__ ya ben ilk hamilelik belirtilerinde yaşamaya başladım bu mide yanmalarini 😥 her yolu denedim yok yok . Belki maden suyu bı nebze . İlaçtan başka çare yok bacım Allah yardımcımız olsun
Zhrblt Sa__ kendi adıma o haftalarımı hep sıcak sütye ya da soğuk sütle atlattım kabuksuz elma da iyi geliyo diyenler var badem de çok işe yarıyo şimdi 32 haftalık oldum ne süt ne badem ne elma böyla bişey olamaz ejderha gibi aynı mecbur gavisgon kullanılorum şimdi. 🤷♀️
Ebrumihrimah Sa__ sabahtir midem yanıyordu şurup bile içtim geçmedi az önce araştırırken sakız çiğnemek iyi geliyor diye okudum 10 dk dur cigniyorum şuan için yanması gitti çok şükür.
MKrasnic Sa__ yeşil elma ve salatalık iyi geliyor canım. Valla maden suyu bile kesmiyor çoğu zaman. Ben salatalık yanında biraz normal ılık su içiyorum. Bana da kabus oldu ilaç kullanmak istemiyorum
Feyy Sakız çiğnemek midemi biraz rahatlatıyor benim birde salatalık ama gece resmen süt içerken uyuya kalıyorum