Bu durum kimi doktorun ciddiye aldığı, kiminin dillendirmediği bi durum. Ben evlenmeden kaç doktora gittim bahsedende oldu, önemsemeyende. Evlendim hamile kaldım ve doktora gittiğim ilk muayenemde, doktor keşke gebelik düşünmeden ameliyatını yapsaydık, riskleri var dedi. Çok kalınmış ve esnek değilmiş bendeki sonuç olarak bebek hiç gelişemedi. Progestan, kan sulandırıcı kullanmıştım bende. Aynı durum annemde de var ve biz 3 kardeşiz, kadın hiçbi sıkıntı çekmemiş hamilelik dönemlerinde. Ben kürtajdan 1 ay sonra perde için ameliyat oldum ve kürtajla eşdeğer ağrı çektim, ertesi gün her işimi yapar rahatlıktaydım. Tabi doktor en önemli faktördü. Şimdi 7 aylık gebeyim çok şükür sıkıntısız geçiriyorum. Doğru doktor gerçekten çok önemli, sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alın inşallah 🙏🏻☺️