Burcuckmk ben kendim için değil 2.ay kadar önce arkadasımla gittim aynı hastanede ben erdem beye gidiyorum canım doktorum mükemmel ötesi bir adam.
Arkadas bayan doktor istedi diye ona gittik.
İçeri girdik 1 dakika ultasonla baktı 5 hafta bişe demek için erken gsnw gel 2 hafta sonra dedi. Bukadar.
Vitamin alsın mı ne bilim kese düzgün mü. Ne yapması gerek ne yapmaması gerek.
Yapılması gereken tahlil var mı giiç bişe söylemedi.
Erdem beyle ilk muaynem yarım saat sürmüştü