GamzeVefa Hamile anneler benim gibi ikili test zamanını kaçırıp üçlü ya da dörtlü teste kalan var mı? Bir şey fark eder mi?
Senayyalcin GamzeVefa Fark tabi ki eder üç test de birbirinden farklı şeyleri saptamak için var aynı şeyleri araştırmıyorlar
Mervekaynak GamzeVefa 3lu veya 4luyu yaptırirsiniz doktorunuz zaten birini yaptırıyor sorun görmezse diğerlerini yaptırmıyor bence en önemlisi detaylı ultrason onu geçirmeyin
Anneaksoy GamzeVefa ikili teste daha çok önem veriliyo ben hepsinde yaptırdım ama sağdan soldan yaptırmayanlar da duyuyorum
Oglumveben34 GamzeVefa benim gittiğim devlet hastanesi sadece kadın doğum hastanesiydi perinatolojideki asistan hekim biz ikili test yapmıyorız demişti . Sonra randevu aldığım doktorun kendisi geldi. Ben randevuyu hem zor bulduğum için hemde yaptıramadığım için hem söylendim hem üzüldüm haliyle. Doktor endişe etme eğerki randevu bulana kadar bunu kaçırırsan 3lüyü yaptırırsın dedi. Bunu bana söyleyen bu konularla ilgilenenen perinatolog doktor sonuçta yanlış bilgi verecek değil. O yüzden 3lüyü yaptırsınız 2liyi kaçırdım diye belirtip.ama ayrıntılıyı kaçırmayın onu mutlaka yaptırın
GamzeVefa Senayyalcin korona olduktan sonra karantinadan çıkamadım hemen dolayısıyla geçmiş yoksa ikili test de önemli dedi doktor ama en doğru sonucu dörtlü test verirmiş öyle söyledi
Sita3434 Anneaksoy ikili testte evet risk olduğunu öğreniyoruz ama bu kesin sonuç olmuyor en önemlisi detaylı dedi doktorum orda bütün organlar incelendiği için
Dilek94- Benim doktorum ense kalınlığı iyi,burun kemiği oluşmuş ikili test gerek görmüyorum üçlü test yapalım dedi öylede yaptık.Üçlü test daha kapsamlı bir testmiş ama genelde ikiliyi öneriyorlar bir sorun varsa yakalama ihtimali daha fazlaymış.
Shylaaa Benim doktorum ikiliyi yaptı şükür temiz çıktı sonuç üçlüyü yapmayacağım dedi. Sormanız da fayda var
GamzeVefa Oglumveben34 ben de şimdi birçok video izledim dörtlü test en kapsamlı olanmış mecburen onu yapacağız detaylı için 20.hafta inşallah
Livanur22 GamzeVefa kaç haftalıksınız şuan bende yarın gideceğim araştırma hastanesinde yaptıracagım ama gün verceklermiş sanırım yarın yapılmayabilir, şuan 12+2 yim
GamzeVefa Livanur22 ben tam 13+0 dayım. Ama onların hesabına göre 14.hafta olmuş geç kalınmış. Eğer sizin hesabınız buysa üzerine mutlaka bir hafta daha koyun. Genelde 12.haftada bakılıyor diye biliyorum
Oglumveben34 GamzeVefa merak etmeyin stres tçyapmayın onu yaptırırsınız hakkınızda hayırlısı olsun inşallah