2kusunannesi Arkadaşlar bugün doktorum kan istedi ne zamandır vermiyorsun bi bakalım diye ama glukoz 122 çıkmış normal mi kan vermeden bisküvi fln yemiştim ondan olabilir mi
Omerhatice 2kusunannesi açlık mı canim eğer acliksa 1 tik yüksek çıkmış ama bisküvi falan yedim diyorsun onunda etkisi olabilir ben kan verirken şeker yuklemesinde su bile fazla içme demişti
2kusunannesi Omerhatice açlıktır heralde canım kontrol amaçlı istemişti nst ye bağlancam diye bisküvi su içtim gittim kan verdim yüksek çıkmış