okunmusciklet ogrencianne35 valla bizimki 22den beri baş geliş bugün doktora da sorduk artık pozisyon değiştirir mi diye zor dedi yani böyle kalır dedi 30+4deyim
ug_fa-3diplomalianne ogrencianne35 uzun zamandır baş geliş diyodu zaten doktorlar, en son 31de gittiğimde doğum pozisyonuna girmiş dedi şuan 33+4üz 😁
NAZ2333 okunmusciklet benide 26.haftamda bas gelis dedi 31+4olduk elhamdulillah degismez o zaman heralde yarin kontrolm.var hayirlisi bakalm