Hanife38 Kızlar iyi akşamlar ben görevim nedeniyle Şanlıurfa da bulunuyorum detaylı ultrason için Şinasi çiftçi diye bir doktor var daha önce bu doktora giden var mi
Sev123 Hanife38 merhabalar ben bir ay önce gittim memnun kaldım aklınıza takılan her şeyi sorun ama, doktorlar genel ılarak bir sorun görmeyince çok detaylı konuşmuyorlar:)
yasemin333 Hanife38 ben de Şinasi hocaya gitmiştim detaylı için her şeye bakıp tek tek söylüyor suratsız sadece o kadar bir sıkıntı yoksa zaten her şeyi söylediği için soracak bir şey kalmıyor.
Hanife38 yasemin333 anladım peki ücret bilginiz var mı bi de benimki ikiz gebelik iki katı mı alınır acaba
yasemin333 Hanife38 benim tekti 300 ödedim de iki katı değildir bence 500 falandır diye düşünüyorum randevu alınca sorup ona göre nakit parayla gidin kartla ödemede daha fazla veriliyor.
yasemin333 Hanife38 yaa benim de kadrom viranşehirde normalde ama eşimin mesleğinden dolayı merkezde görevlendirme yapıyorum iki yıldır.
yasemin333 Hanife38 evet evet veriyorlar A4 kağıdına basıyorlar 2 tane renkli foto verdiler bana, raporunu oluşturuyor imza falan alıyor hatta rapora eğer bir sıkıntı varsa ve doktor söylemediyse doktor suçlu sayılıyormuş.
Hanife38 yasemin333 anladım ilk gebeliğim o yüzden yeni yeni öğreniyorum çoğu şeyi çok soru sordum teşekkür ederim 😊
yasemin333 Hanife38 aynı dönemde atanmışız o zaman bu ay 2.yılım doldu benim de eş durumu için kadroya geçmeyi bekliyorum 🙏🏻
Hanife38 yasemin333 maşallah aynen aynı yıl atanmışız rabbim bebeklerimizle sağlıklı sıhhatli bir ömür nasip etsin inş tekrardan çok teşekkür ederim ☺️