Kub09 valla her akşam yürüyüş yapıyordum yemekten sonra , 34. Haftama kadar çalıştım . Bir gün önce kontrole gittiğimde doğuma daha 2 hafta var demişti doktorum . Sabah gittim bir güzel mutfak dolaplarını boşalttım o sıra suyum geldi , doğumdan sonra geri yerleştirdim dolapları 😂😂12 de hastaneye gittim 22.40 da oğlum doğdu . Hurma çok yemiştim ama faydasını gördüm mü bilemiyorum. Ama yürüyüş be hareketin çok faydasını gördüm . Toplamda 9 kilo aldım doğumdan çıktığımda 3 kilosu kalmıştı sadece 😂 Şimdi 2. Çocuğuma hamileyim ve hiç korkmuyorum çok şükür .